Page 3 - duzenleme tmp
Basic HTML Version
View Full Version
Table of Contents
Page 2
Page 4
2
İÇİNDEKİLER
TABLOLAR DİZİNİ ........................................................................................................ 4
GRAFİKLER DİZİNİ....................................................................................................... 4
RESİMLER DİZİNİ ......................................................................................................... 6
ÖNSÖZ ............................................................................................................................. 9
YÖNETİCİ ÖZETİ ......................................................................................................... 10
1
ARAŞTIRMANIN AMACI VE KAPSAMI ....................................................... 11
2
ARAŞTIRMANIN YÖNTEMİ ........................................................................... 12
3
DÜNYADA TURİZM SEKTÖRÜ ..................................................................... 13
4
TÜRKİYE’DE TURİZM SEKTÖRÜ ................................................................. 18
5
TR61 BÖLGESİNE GENEL BAKIŞ VE TURİZM SEKTÖRÜ........................ 22
6
YALVAÇ’A GENEL BAKIŞ ............................................................................. 25
6.1
Tarih ................................................................................................................................ 25
6.2
Coğrafi Özellikler ve İklim................................................................................................ 25
6.3
Nüfus ............................................................................................................................... 26
6.4
Eğitim .............................................................................................................................. 27
6.5
Ulaşım ve Haberleşme..................................................................................................... 28
6.6
Ekonomik Yapı ................................................................................................................. 28
6.7
Sosyal ve Kültürel Yapı .................................................................................................... 30
Yalvaç El Sanatları.........................................................................................................31
6.7.1
7
CITTASLOW YALVAÇ..................................................................................... 34
8
YALVAÇ’IN TURİZM KAYNAKLARI ........................................................... 35
8.1
İnsan Kaynakları .............................................................................................................. 35
8.2
Kurumsal Kaynaklar......................................................................................................... 35
8.3
Finansal Kaynaklar........................................................................................................... 36
9
YALVAÇ’IN TURİZM VARLIKLARI VE ALTYAPISI ................................. 37
9.1
Tarihi ve Kültürel Varlıklar ile Turizm Çeşitleri ................................................................ 37
İnanç Turizmi ................................................................................................................37
9.1.1
Kültür Turizmi...............................................................................................................39
9.1.2
Mağara Turizmi ............................................................................................................42
9.1.3
9.2
Yalvaç’ta Bulunan Sit Alanları.......................................................................................... 43
9.3
Çevresel ve Doğal Varlıklar.............................................................................................. 43
9.4
Turizm Alt Yapısı .............................................................................................................. 44
10
YALVAÇ HALK VE İŞLETME ANKET ANALİZ SONUÇLARI .................. 45
10.1 Halk Anketleri .................................................................................................................. 45
Cinsiyet .........................................................................................................................45
10.1.1
Yaş Grubu .....................................................................................................................46
10.1.2
Yalvaç’ta Yaşama Durumları.........................................................................................46
10.1.3
Eğitim Durumu .............................................................................................................47
10.1.4
Çalışma Durumu...........................................................................................................47
10.1.5
Çalışma Durumunun Sektörlere Göre Dağılımı ............................................................48
10.1.6
Yalvaç’ın Turizm Açısından Elverişliliği Hakkındaki Görüşler........................................48
10.1.7
Yalvaç’a Gelen Turist Sayısının Yeterliliği Hakkındaki Görüşler....................................49
10.1.8
Yalvaç’a Yeterli Sayıda Turist Gelmemesinin En Önemli Nedeni .................................49
10.1.9
Yalvaç’ın Turizm Kentine Dönüşmesi İle İlerleme Sağlanacak Alanlar .....................50
10.1.10
Yalvaç’a Gelen Turistleri Bölgeye Çeken En Önemli Unsur ......................................50
10.1.11
Yalvaç’ta Son 10 Yıl İçerisinde Turizmin Değerlendirilmesi......................................51
10.1.12
Yalvaç’ta Turizmin Gelişmesini Olumlu Etkileyebilecek Öne Çıkarılması Gereken
10.1.13
Faktör
52
Yalvaç’ın Turizmde Markalaşma Değerini Arttırmak İçin Gerekli Öncelikli Unsur ...53
10.1.14
İlçe Turizminde Hitap Edilmesi Gereken Öncelik Grubu ..........................................53
10.1.15