Page 4 - duzenleme tmp
Basic HTML Version
View Full Version
Table of Contents
Page 3
Page 5
3
İlçede Geliştirilmesi Gereken Öncelikli Turizm Alanları ...........................................54
10.1.16
İlçeye Gelen Turist Sayısını Arttırmak İçin Yapılması Gereken Öncelikli Tanıtım
10.1.17
Yöntemleri 54
Yalvaç Turizm Varlıklarının Değerlendirilmesi..........................................................55
10.1.18
10.2 İşletme Anketleri ............................................................................................................. 58
İşletmelerin İlçede Faaliyet Gösterdikleri Süre ............................................................58
10.2.1
İşletmelerin Sektörde Gösterdiği Faaliyet Alanı ...........................................................59
10.2.2
İşletmelerin Hukuki Yapıları .........................................................................................59
10.2.3
İşletmelerde Çalışan Personel Sayıları .........................................................................59
10.2.4
İşletmelerde Çalışanların Yabancı Dil Bilgileri ..............................................................60
10.2.5
İşletmelerin Bilişim Altyapısı ........................................................................................61
10.2.6
İşletmelerin Sahip Olduğu Belgeler ..............................................................................62
10.2.7
İşletme Tanıtımının Yapıldığı Yöntemler ......................................................................63
10.2.8
2014 Yılında İşletmelerin Hizmet Verdiği Turist Sayısı .................................................64
10.2.9
İşletmelerin Son 5 Yıl İçerisinde Turizm Sektörüne Yönelik Yatırım Yapma
10.2.10
Durumları 65
İşletmelerin Turizm Sektörüne Yönelik Önümüzdeki 5 Yıl İçerisindeki Yatırım
10.2.11
Planları
66
İşletmelerin Turizm Sektöründe Elde Ettiği Gelirin Yıllara Göre Değişim Durumu ..67
10.2.12
Yalvaç’ta Son 10 Yıl İçinde Turizmin Gelişme Durumu.............................................67
10.2.13
Yalvaç’ta Turizmin Gelişmesini Etkileyen Faktörler..................................................68
10.2.14
Yalvaç’ta Turizmin Gelişimini Olumlu Etkileyebilecek Öne Çıkarılması Gereken
10.2.15
Faktörler 68
İlçenin Turizmde Markalaşma Değerinin Arttırılmasında Öncelikli Olan Faktörler..69
10.2.16
İlçe Turizminde Hitap Edilmesi Gereken Öncelik Grubu ..........................................69
10.2.17
İlçede Öncelikli Geliştirilmesi Gereken Turizm Alanı................................................70
10.2.18
İlçeye Gelen Turist Sayısını Arttırmak İçin Öncelikli Olan Tanıtım Yöntemleri.........70
10.2.19
Yalvaç Turizm Varlıklarının Değerlendirilmesi..........................................................71
10.2.20
10.3 Yalvaç Turizm Varlıklarının Halk ve İşletme Görüşlerine Göre Karşılaştırılması.............. 74
11
YALVAÇ TURİZM SEKTÖRÜ SWOT ANALİZİ ........................................... 75
11.1 Giriş ................................................................................................................................. 75
11.2 SWOT Analiz Sonuçları .................................................................................................... 76
Güçlü Yönler .................................................................................................................76
11.2.1
Zayıf Yönler...................................................................................................................76
11.2.2
Fırsatlar ........................................................................................................................77
11.2.3
Tehditler .......................................................................................................................78
11.2.4
12
YALVAÇ TURİZMİ STRATEJİK HEDEFLER................................................ 78
12.1 2023 Vizyonu ve Stratejik Hedefler................................................................................. 78
12.2 Süreç Planlaması ........................................................................................................... 106
EKLER......................................................................................................................................... 113
EK 1: Turizm İşletmeleri Anketi ................................................................................................. 113
EK 2: Halk Anketi ....................................................................................................................... 117
KAYNAKÇA................................................................................................................ 120